החברה האנושית במדינות מערביות ומפותחות היא מעל הכול חברה צרכנית-חברה אשר צורכת הכל:תרבות, אוכל, חופשות מפנקות, ביגוד, הנעלה ובעצם מה לא?!
בהרבה מוצרים מוצלחים יש מגמה של אבולוציה ותמיד מגיע ממשק חדש או מכשיר משודרג יותר אשר נותן מהנה לצרכים אשר לא נכללו בעבר.
דוגמאות רבות להתפתחות גלובלית זאת ניתן לראות בכמה וכמה שווקים כגון שוק הטאבלטים, סמאטפונים והמחשבים הניידים. חברות רבות מתחרות על ליבן של הלקוחות ובכל שנה מוציאות גרסאות חדשות ומשודרגות, עיצובים מרעננים ולא פחות חשוב טכנולוגיה מתקדמת ועתירת ידע.

גם על שוק הרכבים וכל מה שקשור ללוגיסטיקה ושינוע לא פוסחת הקדמה ובכל שנה יצרניות רכב, משאיות ואף מלגזות ממשיכות להוביל ולהציע מגוון רחב של מוצרים חדשים, דגמים משודרגים וטכנולוגיה מתקדמת. בכל כמה זמן ישנה פריצת דרך משמעותית ומגיע מוצר חדש שמהווה מקפצה באיכות וברמה והגבול נמתח מחדש, אין סוף להמצאות והמוח האנושי ממשיך להמציא עצמו כל פעם מחדש.

כתוצאה מכך ישנו שוק מקביל ומשגשג לא פחות-מוצרים יד 2 אשר עדיין מהווים אטרקציה ומשיכה לאנשים וחברות רבות אשר מעוניינים לחסוך בעלויות ועדיין ליהנות ממוצרים ברמה גבוה.
כל זאת לא פוסח על שוק המלגזות-ישנם מלגזות דיזל אשר ניתן לרכוש במחירים אטרקטיביים, הן במצב חדש יחסית והמחיר אטרקטיבי לא פחות שכן ההבדל בין חדש ליד 2 לעתים יכול להסתכם העשרות אלפים-חסכון ניכר בכיס.

ע”י בדיקה שגרתית במכון תקנים ובמוסך מורשה לפניי הקנייה נוכל לוודא שאנו אכן קונים מלגזה יד 2 אשר תוכל לשמש אותנו לשנים הבאות, בנוסף ישנם מכרזים רבים וחברות רבות מוכרות את המלגזות במחיר מציאה.