העתיד שלרבים נראה רחוק נמצא כבר כאן והתחממות גלובלית כבר מזמן היא לא מילה גסה וכיום יותר מתמיד כולנו מבינים שהכול תלוי ונמצא בידיים שלנו.
רוחות השינוי כבר מנשבות מזה זמן רב והקלות רק הולכים ומתגברים ויש למלא את החלל הרב בהנחת יסודות רבים בכדי להפחית ולמזער את הנזקים אשר ברובם נגרמים ע”י התעשייה שלנו ומקומות עבודה רבים. גם דרכי התחבורה שלנו תורמים רבות לפליטת גזי החממה והצטברותם בסטטוסטרה.

תעשיינים רבים נרתמו מרצונם או מכורח שינוי תחיקתי ונרתמים למהלך כולל וגלובלי ברחבי הגלובוס למען שיתוף פעולה עתידי. הפוליטיקאים משנשים מותניים ומחוללים שינוי אמיתי בבתי המחוקקים בכל רחבי העולם הדמוקרטי והכך יורד ומגיע לדרגים הנמוכים יותר אשר בתעשייה.

לדוגמה במפעלים המגמה לכלי שינוע מתקדמים ולא מזהמים כגון רכבים ומלגזות לא ממנועות ע”י דלקים אלה בחשמל היא תרומה משמעותית ובעצם הסנונית הראשונה המבשרת את בו השינוי המיוחל שארי עתיד ילדינו ונכדינו במידה רבה מונח על הכף.

שימוש במלגזות חשמליות, מלגזות שדה ומלגזות שטח בעזרת מנוע חשמלי גם חוסך בעלויות תפעול ובלאי רב וגם תורם משמעותית לסביבה ובאופן ישיר.
במשך השנים מדינות החברות בארגון הסחר הבינלאומי יזמו מהליכים מעודדי צמיחה ופיתוח לעסקים אשר חורטים על דגלם את המירה על איכות הסביבה ומכלילים זאת בכל תהליכי הייצור.
אותן מדינות מעבירות מסר חד וברור שהן מעדיפות לרכוש מוצרים ממפעלים אשר עומדים בתקנים המחמירים אשר מגנים על כדור הארץ מפני התחממות גלובלית הנקראת אפקט החממה.

למרות שעדיין כחברה אנו עדיין תלויים ומכורים לנוזל השחור וניתן לומר שעדיין כ 90% מכלל כלי התחבורה השונים מונעים בדלק וכל נגזרתו בכל זאת מדענים רבים בכל רחבי העולם ממשיכים קדימה במטרה למתוח את גבולות הדמיון ולרתום את כוחות הטבע האינסופיים לעזרתו וכיום אנרגיה סולרית מתגלה כמקור בלתי נדלה, ירוק ומאוד נקי אשר יתרום רבות להמשך קיום המין האנושי בכל הפרמטרים אשר רק עולים על פני הדמיון.