מלגזות משמשות להובלת סחורה והעמסתה על מדפים, משאיות וכלי רכב אחרים. ניתן לבצע באמצעותן גם משימות מיוחדות בהתאם לצורך. מפעלים, מרכזים לוגיסטיים, מחסנים, מפעלים ועסקים רבים אחרים משתמשים במלגזות מסוגים שונים. יש מונעות דיזל, אחרות בחשמל. יש רכובות ויש כאלו אשר נגררות על ידי עובדים. משווקים בעלי מוניטין בישראל מוכרים מלגזות איכותיות המיוצרות על ידי יצרנים בינלאומיים בעלי שם. הם אף מחזיקים  מוסכים לטיפול בהן בתקופת האחריות ולאחריה.

מלגזת היגש

מלגזות נחשבות למוצרים יקרי ערך, יחסית, ולא תמיד יש לבעל העסק אפשרות לרכוש יקרות. פתרון מוצלח הינו רכישת מלגזות חשמליות קטנות שנועדו למשימות העמסה ופריקה במחסנים סגורים ובעלי שטח צר יחסית. הן מסוגלות להיכנס לחללים צרים ובין שורות מדפים צפופות. הן בעלות כושר הרמה של כ 400 ק”ג ומסוגלות להרים את המטענים עד לגובה של כ 4 מטר. הן רכובות, בעלי מידות צרות ורדיוס סיבוב גלגלים גבוה שמאפשר כושר תמרון טוב מאוד. ישנם כמה סוגי מלגזות החל ממלגזה חשמלית ועד מלגזה ידנית.

יש סיבות רבות לרכישת מלגזה חשמלית קטנה, וכמובן, שהחשובה ביניהן היא  צרכי המקום. יחד עם זאת, לא כל בית עסק צריך או יכול להרשות לעצמו מלגזה יקרה, מלגזה חשמלית או מלגזת דיזל חדשה. עסק בתחילת דרכו אינו פועל במלוא המרץ, עסקים אשר נמצאים בדעיכה אינם יכולים להחזיק מלגזות כאלו. עסקים החייבים להצטמצם בהוצאות יכולים לשקול רכישת מלגזה חשמלית קטנה. בכל מקרה מומלץ לרכוש מלגזה ממשווק המוכר מלגזות המיוצרות על ידי יצרנים בינלאומיים בעלי מוניטין. יש להם תשתית מצוינת שמאפשרת טיפול טוב במלגזות החשמליות בתקופת האחריות ואף לאחריה. מלגזות הן כלים העובדים במאמץ רב לאורך שעות ארוכות, ומטבע הדברים, יש צורך לטפל בהן ואף לתקנן. מומחי  החברה יעשו זאת היטב.