מלגזה טלסקופית היא מלגזה המונעת הפרעה לעבודתו של המלגזן. הרעיון הוא זרועות הרמת הנעות פנימה והחוצה בתנועות המדמות טלסקופ. חברת ג’נרל מציעה עבורכם מלגזה טלסקופית למכירה באמצעות המותג FEELER המיובא על ידי החברה באופן בלעדי, ומיוצר תוך הקפדה יתרה של בקרת איכות מהגבוהות בעולם.

חוויית שימוש מתקדמת
את המלגזות המוצעות כיום בשוק כבר כולם מכירים. הם מצויות לנו בכל מחסן של ציוד ככלי קבוע המסייע רבות לעבודת המחסנאי. מלגזה טלסקופית היא מיוחדת וחדשנית הרבה יותר וגם פחות מוכרת ומצויה בכמות נמוכה יותר. המלגזה המוצעת על ידי חברת ג’נרל שמתמחה באספקת מלגזות למחסנים רבים, מגיעה מהמותג המיובא הבלעדי של החברה – FEELER. מלבד האיכות הבלתי מתפשרת של המותג, מדובר כאן במוצר מתקדם במיוחד המקל על עבודת המלגזן.

דרך נוחה יותר לתפעול
מלגזה טלסקופית המוצעת למכירה באמצעות חברת ג’נרל היא מלגזה היכולה לסייע מאוד למפעיל המלגזות במחסן. במקום להשתמש במלגזה חשמלית רגילה שבה המלגזן יושב על כסא ומתפעל את המכונה באמצעות העמסת סחורה על 2 זרועות במצב סטטי, מדובר כאן במוצר משוכלל יותר ברמה התפעולית. הזרועות המשמשות להעמסת הסחורה נעות פנימה והחוצה בתנועה המדמה טלסקופ. באמצעות התנועה הזו המלגזן המעביר את הסחורה ומשנע אותה רגיל ממקום הפריקה לתוך המחסן, לאחר מכן ניתן לקפל את הזרועות ובכך למנוע התנגשות בעצמים שונים בדרך חזרה להעמסה נוספת של סחורה.

המובילה במותגים
מלגזה טלסקופית למכירה של המותג FEELER המוצע עבורכם באמצעות חברת ג’נרל, המתמחה באספקת מלגזות למחסנים, הוא אחד מהמותגים האיכותיים הקיימים בעולם המלגזות כיום. החברה הגרמנית במקור מייצרת את מוצריה בסין, תחת הקפדה של אבטחת איכות מהרמות הגבוהות ביותר בעולם. את המותג FEELER היה קשה לייבא לישראל בעקבות הביקוש הרב לו הוא זוכה בעולם. המלגזות מהמותג היוקרתי מעניק לרכשים שקט נפשי בכל הקשור לאיכות התפעול של המלגזה ובנוסף מציע טיפולים בסכום נמוך ביחס למתחרים הקיימים בשוק כיום. חברת ג’נרל מבטיחה ללקוחותיה את קבלת המוצר האיכותי ביותר שקיים בשוק. בשילוב המחירים האטרקטיביים הופכת ג’נרל למובילה בתחום שיווק וייבוא המלגזות בישראל.