כשמדברים על מלגזות חזקות, אמינות ועמידות, ללא פשרות, מתכוונים למוצר יפני ואיכותי במיוחד, מתכוונים למלגזות ניסן. האמינות, המאפשרת זמן עבודה ארוך ואיכותי, ללא תקלות, נוחות השימוש וקלות התפעול, הוורסטיליות, רמת העבירות הגבוהה, והאחזקה הפשוטה, מעמידות את מלגזות ניסן בראש הטבלה של המלגזות הכדאיות לעסקים לרבות מחסנים, מפעלי ייצור והתעשייה הכבדה.

על מה לשים דגש בעת רכישת מלגזה?

חיסכון בעלויות תפעול

מלגזה היא מהכלים, שלא נחים במשמרת, היא צורכת דלק יקר, שעלול להגיע לעלויות של אלפי שקלים בחודש. לכן רצוי להעדיף את מלגזות ניסן בעלות מנועי דיזל חסכוניים, שמאפשרים ניצולת טובה יותר של דלק לליטר, ולבסוף מביאים לחיסכון משמעותי בעלויות תפעול.

קלות שימוש

אחת המאפיינים המרכזיים של מלגזת ניסן, בדומה לתעשייה היפנית, בה היא מיוצרת, היא פשטות.
שימוש קל, תפעול פשוט, נגיש, המאפשר לכל עובד, להתחיל להתסגל במהרה לפעולות הדינאמיות הנדרשות.

כושר הרמה

מחסנים, מפעלים, תעשייה כבדה, אשר עובדת עם חומרי גלם כבדים וגדולים במיוחד, נדרשים למלגזות חזקות עד מאוד, כאלה המאפשרות כושר הרמה של עד 2.5 טון ואף יותר, תורן תלת שלבי עם הרמה חופשית, ומנוע חזק במיוחד.

עבירות

סעיף זה רלוונטי במיוחד לעסקי ייצוא, ייבוא, מסופי מטען ועוד, אשר נדרשים להזזת משטחים במחסנים גדולים ולעיתים צפופים. יכולת נסיעה במעברים צרים, סידור סחורה לגובה, יכולת כניסה ויציאה ממכולות, כל אלה הם פרמטרים, שיש לקחת בחשבון, בטרם רכישת המלגזה.

תחזוקה נגישה וקלה

כידוע, מלגזה היא כלי, שאמור לשרת את העסק לשנים רבות, עקב כך, רצוי להעדיף מלגזה בעלת חלפים במחיר נגיש, ובאיכות גבוהה במיוחד, אשר תשרת באופן יעיל ורציף את העסק לאורך שנים.

אמינות
מלגזה טובה צריכה גב אמין, בהיבט של יבואן מוכר, איכותי, מנוסה, אמין, אבל בעיקר, שמכיר את השוק ואת המוצרים, אשר מהווה את הכתובת אל מול היצרן, ויכול להעניק שירות ומידע מקצועי בעת הצורך

ג’נרל החברה המרכזית לציוד בע”מ, מייבאת מתקני שינוע והרמה לכל צרכי התעשייה באיכות הגבוהה ביותר, ליצירת קשר צלצלו: 08-8650008 לקבלת הצעת מחיר