מלגזות תעשייתיות יד 2

מזלגות תעשייתיות רבות הן בעלות הספק עבודה מעולה ומסוגלות לשנע, להעמיס, ולפרוק מטענים וסחורות בכמות יומית רבה. עסקים קטנים רבים בהם: מפעלים דלי תקציב, חברות שיווק בינוניות וקטנות ואחרים זקוקים למלגזה אחת ויש להם התלבטות אם לרכוש  חדשות או מלגזות תעשייתיות יד 2. רבים בוחרים  באופציה השנייה בגלל המחיר הזול יותר, ובגלל שניתן למצוא מלגזות איכותיות ומעולות שמסוגלות לבצע את אותה העבודה בעלות נמוכה יותר. חברות המשווקות מלגזות חדשות מחזיקות מלאי של משומשות במצב מעולה ויכולות לספקן לכל לקוח ותיק כחדש.

עסקאות רבות למכירת מלגזות נעשות בשיטת הליסינג או בשיטות אחרות. כלומר, לקוח יכול לרכוש את  המלגזה ולקבל הלוואה תמורתה. הוא משלם את עלותה בתשלומים קבועים, ומדי כמה שנים יכול להחליפה בחדשה אצל אותו ספק. כך, מצטברות במלאי של הספק מלגזות רבות אשר מטופלות על ידו ואשר כל ההיסטוריה שלהן ידועה לו. לקוח יכול, איפה, לקבל לידיו מלגזה שמורה ומעולה. הוא יכול בעתיד שוב להחליפה בעסקה דומה ולרכוש מלגזה יד 2 אחרת איכותית.

ניתן למצוא מלגזות חשמליות ומונעות סולר ומלגזה חשמלית ידנית. יש מלגזות מגדלים שונים ובעלות מפרט מגוון. יש המסוגלות להרים משאות של טון ויותר. כל הרכובות מצוידות באביזרי בטיחות שונים, לרובן רדיוס סיבוב גלגלים מעולה, מזלג איכותי בעל זוויות  הטיה מתאימות. הנהיגה עליהן נוחה ויש לנהגים כיסאות מתכווננים שמאפשרים ישיבה נוחה ולא מעייפת לאורך זמן רב. שירותי התחזוקה והתיקונים יינתנו על ידי המשווק. יש לו מוסכים מתאימים ובנוסף, מכונאים וטכנאים  המגיעים אל אתר הלקוח. כל תיקון ייעשה במקצועיות רבה, וחלקים מקולקלים יוחלפו על ידי חלפים מקוריים. מומלץ לרכוש מלגזות תעשייתיות יד 2 בחברה בעלת מוניטין בתחום ואשר מוכרות גם אחרות חדשות.