עסקים רבים נזקקים למלגזות לצורך פעילותן השוטפת. הם רוכשים אותן לצורך הובלת סחורות במתחמי מפעלים, להרמת משטחים למדפי מחסנים, להעמסה על משאיות ולמשימות מגוונות נוספות. מטבע  הדברים, כל עסק מצטייד במלגזה המתאימה לצרכיו ואשר עונה בצורה מושלמת על דרישות מחלקות הייצור, האחסנה, התפעול והאחרות הקיימות. קיים ליין גדול של מלגזות מדגמים שונים. יש עם מנועי דיזל ואחרות עם מנועי חשמל. יש רכובות ואחרות אשר נגררות על ידי עובדים ועוד. מחיר כל אחת נקבע על פי פרמטרים שונים.

יש מלגזות חשמליות אשר מצליחות להיכנס בין שורות מדפים צרות ונחשבות כיעילות מאוד עבור עסקיהן ומפעיליהן. כזאת היא מלגזת אדם ההולך עם תורן. היא מותאמת מאוד עבור שטחי מחסן קטנים ויכולה להרים סחורות לגבהים נמוכים. הן שקטות, אינן מזהמות, זריזות ומותאמות לעבודה במחסנים סגורים. יש עסקים אשר רוכשים יותר ממלגזה אחת מהסוג הזה לצורך פעילותם השוטפת, והמחיר הנוח שלהן ביחס למלגזות אחרות יקרות מקל על החלטת הרכישה.

יבואן של מלגזות חשמליות מייבא את כל הדגמים המבוקשים. במקרים רבים, הוא מייבא מלגזות המיוצרות על ידי יצרנים שונים. כדאי לציין, כי כל המלגזות המשווקות בישראל מיוצרות על ידי יצרנים בינלאומיים בעלי מוניטין אשר משווקים תוצרתם במקומות שונים בעולם. מחירון מלגזות חשמליות ואחרות נקבע, איפה, על פי הדגם והמפרט שלהן ועל פי פרמטרים אחרים. מחיר מלגזה הוא דבר משתנה בהתאם לסוג המלגזה והשנת ייצור. משווקים רבים מכריזים על מבצעי מכירות עקב כניסתם לשוק של דגמים חדשים, חיסול מלאי ועוד. לקוח אשר מעוניין ברכישה יכול לקבל מידע מקיף וייעוץ מסוכני המכירות, וכן, תנאי תשלום נוחים בדרך לרכישה נכונה. מומלץ לרכוש מלגזת אדם ההולך עם תורן, או כל מלגזה אחרת, ממשווק בעל תשתית מוצלחת למתן שירותי תחזוקה ותיקונים.