מלגזות חשמליות מיועדות בעיקר לתפעול בתוך מחסנים סגורים. הן חרישיות, אינן מזהמות ובעלות כושר תמרון מעולה בזכות המימדים הקטנים, יחסית, שלהן. הן מסוגלות לעבור בקלות במעברים צרים בתוך המחסנים. מלגזות צריח הן מלגזות מסוג זה, והייחוד שלהן הוא בכך שהן מצוידות במערכות קלשונים הנעות ימינה או שמאלה לצורך העמסת משטחים או הורדתם מהמדפים. המלגזה עצמה איננה אמורה או יכולה לתמרן ולהסתובב בתוך המעבר הצר. קיימות מלגזות צריח במידות שונות, וכל לקוח יכול לבחור את זאת המתאימה לצרכיו.

יש צורך להכין את התשתית המתאימה ברצפה ובמידוף לצורך מעבר מלגזות אלו ללא הגה, ומרכזים לוגיסטיים משוכללים רבים, אכן, עושים זאת. יצרני מלגזות יכולים לייצר אותן בהתאמה לדרישות ספציפיות של הלקוח. ניתן לבחור בדגמים בעלי קבינות שונות, בעלי מצברים המספקים תפוקות אמפר שונות, באלו בעלות יכולות הרמה של עד כטון וחצי ועוד. מלגזות יעילות אלו נועדו לעבודה מאומצת בתנאי בטיחות מעולים למפעיל. הן מתקלקלות לעיתים רחוקות והדבר תורם רבות לתפוקת העבודה בעסק. לכל סוג של מלגזה מחיר משתנה, ולכן צריך לבדוק לפני הרכישה איזו אנחנו צריכים.

במלגזות מדגמים מיוחדים יכול המפעיל להתרומם יחד עם הקבינה. מלגזות אחרות הן כאלו שבהן המפעיל נשאר על הקרקע ומתפעל את הקלשונים מלמטה. המפעילים מוגנים בתוך הקבינה ויש להם מרחב ראייה לכיוונים שונים כולל, כמובן, לגובה. בכל הדגמים יש מערכות בטיחות הכוללות שלדה חזקה עם בולמי זעזועים וחיישנים שונים. כמו כן, יש למפעילים מושבים נוחים ומערכות תצוגה דיגיטליות המאפשרות להם קבלת מידע מדויק בזמן אמת. כל אלו מאפשרים עבודה רציפה ללא מאמץ מוגבר בדרך לתפוקת עבודה רבה. מומלץ לרכוש מלגזת צריח אחת או יותר אצל משווקים בעלי מוניטין ומסורת. הם מוכרים תוצרתם האמינה בכל רחבי העולם, וכמובן בישראל. מומחי המכירות יסייעו בבחירת המתאימה כל לקוח מתלבט.