עסקים רבים נזקקים למלגזות לצורך פעילותן השוטפת. הם רוכשים אותן לצורך הובלת סחורות במתחמי מפעלים, להרמת משטחים למדפי מחסנים, להעמסה על משאיות ולעוד משימות מגוונות.מטבע  הדברים, כל עסק מצטייד במלגזה המתאימה לצרכיו ואשר עונה בצורה מושלמת על דרישות מחלקות הייצור, האחסנה, התפעול והאחרות הקיימות. קיים ליין גדול של מלגזות מדגמים שונים. יש עם מנועי דיזל ואחרות עם מנועי חשמל. יש רכובות ואחרות אשר נגררות על ידי עובדים ועוד. מחיר כל אחת נקבע על פי פרמטרים שונים. ציוד הרמה ושינוע בבתי עסק מסחריים מקל מאוד על העובדים.

מלגזות דיזל הן המסיביות ביותר ובעלות כושר הרמה וסחיבה רב. הן מיועדות למפעלי תעשייה כבדה ולאתרי עבודה בהם מועברים פריטים כבדים. מלגזות חשמליות מסיביות פחות אבל גם הגדולות שביניהן מסוגלות לתפוקת עבודה גדולה ומאומצת. הן שקטות, אינן מזהמות, זריזות ומותאמות לעבודה גם במחסנים סגורים. יש מלגזות חשמליות אשר מצליחות להיכנס בין שורות מדפים צרות ונחשבות כיעילות מאוד עבור עסקיהן ומפעיליהן. יש עסקים אשר רוכשים יותר ממלגזה אחת לצורך פעילותם השוטפת.

יבואן של מלגזות חשמליות מייבא את כל הדגמים המבוקשים. החל ממלגזה חשמלית עד מלגזה אדם הולך. במקרים רבים, הוא מייבא מלגזות המיוצרות על ידי יצרנים שונים. כדאי לציין, כי כל  המלגזות המשווקות בישראל מיוצרות על ידי יצרנים בינלאומיים בעלי מוניטין אשר משווקים תוצרתם במקומות שונים בעולם. מחירון מלגזות נקבע, איפה, על פי הדגם והמפרט שלו, היצרן, המיסוי ועל פי פרמטרים אחרים שנלקחים בחשבון. משווקים רבים מכריזים על מבצעי מכירות עקב כניסתם לשוק של דגמים חדשים, חיסול דגמים ישנים, רצון להקטנת מלאי בסופי שנה, עקב הנחות שמעניק היצרן ועוד. לקוח אשר מעוניין ברכישה יכול לקבל מידע מקיף וייעוץ מסוכני המכירות, וכן, יכול לקבל הנחות, תנאי תשלום נוחים וכדומה. הכול בדרך לרכישה נכונה.