מכירת מלגזות משומשות

הצורך במלגזות אצל עסקים רבים החייבים לשנע מוצריהם במחסנים הינו רב, ורבים חייבים אותם על בסיס קבוע. קיימים עסקים מסוגים שונים, חלקם גדולים מאוד וכאן ניתן למנות: מרכזים לוגיסטיים, חברות שיווק גדולות, מפעלי ייצור ועוד. לצידם ניתן למצוא עסקים קטנים בעלי היקף פעילות מצומצם יחסית, שהינם בעלי יכולות פיננסיות דלות יחסית. עסקים גדולים יעדיפו מלגזות חדישות בעוד שהקטנים, יסתפקו, לרוב במשומשות אשר יעלו פחות, אבל יספקו את צרכיהם המועטים. מחיר מלגזה משתנה בין סוגי המלגזות.

מכירת מלגזות משומשות וחדשות נעשות, במקרים רבים, על ידי אותם משווקים. בחברות רבות יש מחלקה אחת העוסקת במכירת כל הסוגים כולל המשומשים, ובאחרות יש מחלקות שעוסקות רק במכירות משומשות. בשני המקרים  השליטה המקיפה היא של החברה ולקוחות קבועים מקבלים שירותי תחזוקה ותיקונים במוסכי החברה או על ידי צוותים שלה. במקרים אלו, יש לחברה יכולת לעקוב אחר ההיסטוריה הטכנית של המלגזות וכל תיקון וטיפול רציני  מתועדים. כך, היא יכולה למכור אותן בידיעה גמורה שהן תקינות לחלוטין.

מכירת מלגזות משומשות ממלאי כזה היא, איפה, בונוס אדיר ללקוחות אשר מעוניינים שלא להשקיע ברכישת חדשות. הוא מקבל מלגזה איכותית שתבצע את אותה העבודה בעלויות סבירות ביותר. יותר מכך, הוא תמיד יוכל בעתיד להחליף את  המשומשת באחת מדגם מתקדם יותר ולשלם את התוספת עבורה. יש מבחר רב של מלגזות רכובות. כאלו שמונעות על ידי מנועי סולר ואחרות חשמליות. כל אחת נבדלת מרעותה ביכולת ההעמסה שלה, בגודל המנוע ובמערכות שונות בהתאם למפרט הטכני שלה. יש גם מלגזות המוסעות על ידי אדם וגם אותן ניתן לרכוש מיד 2. מחיר המלגזות משתנה בהתאם לסוג, לשנת  הייצור, למצב הטכני, לשעות המנוע שהיא בצעה ולפרמטרים שונים אחרים. מומלץ לרכוש מלגזות משומשות ממשווק בעל מוניטין.