מלגזות הינם בגדר חובה בעבור כל עובד מחסן. המלגזות מגיעות בשלל דגמים המותאמים באופן אישי לכל לקוח שהוא ועל פי דרישותיו. סוג אחד של מלגזות נקרא “מלגזה אדם מפעיל הולך חשמלית”. המלגזה פועלת כך שאדם מפעיל אותה באמצעות היגוי כאשר הוא הולך ולא יושב בתוך רכב ממונע, כפי שנהוג במלגזה חשמלית רגילה.

תפעול פשוט עבורכם
חברת ג’נרל היא חברה המתמחה בציוד הכולל מלגזות ממיטב היצרניות המובילות בעולם. החברה מציעה את המלגזות במחירים הזולים ביותר ביחס למתחרים. בג’נרל תמצאו את סוג המלגזות “אדם מפעיל הולך חשמלית”, ממגוון המותגים המובילים בעולם: FEELLER, NEXEN, JJCC,ATTACK . באמצעות המלגזה מהדגם הנ”ל ניתן לבצע שינוע באמצעות אדם ההולך לפני המלגזה ומנווט אותה באמצעות היגוי המצוי על המלגזה עצמה. ההרמה של הסחורה מתבצעת באופן חשמלי באמצעות ידית הרמה מיוחדת. כמות הנשיאה המקסימלית משתנה בהתאם לדגם המלגזה כשהממוצע עומד על 2-3 טון של סחורה.

איכות מקסימלית בהישג ידכם
חברת ג’נרל הינה מהמובילות בתחום המלגזות בישראל. החברה מאפשרת ללקוחות ליהנות ממלגזות איכותיות מהמותגים המובילים בעולם ורכישתן בעסקאות המשתלמות ביותר. המלגזה מסוג “אדם מפעיל הולך” מהתוצרת החשמלית מאפשרת הנעה של סחורה באמצעות אדם המניע את המכונה בדרך חשמלית. מכיוון שמדובר בדרך פחות נוחה להנעת סחורות ישנו הצורך לבצעה בדרך זו, לעיתים אף מחוסר מקום. המלגזה החשמלית המונעת על ידי אדם בישיבה מאפשרת דרך נוחה הרבה יותר לשינוע סחורות, אך היא מחייבת מרחבים גדולים ולא בהכרח טובה למקומות מצומצמים יותר. ההפעלה היא דומה בשני סוגי המלגזות כשבשני המקרים ההנעה הינה חשמלית. השוני העיקרי הוא בצורת התפעול – ישיבה לעומת עמידה.

שרות ללא פשרות
חברת ג’נרל מעניקה שרות מלא למלגזות באמצעות מוסך חליפים עשיר שברשותה. החברה מציעה את כל הציוד המקיף למלגזות ושרות מנצח ואיכותי עד למקום שבו נמצא הלקוח. במידה ומדובר במוצר שכבר אינו נמצא באחריות של היבואנים הרשמיים, ניתן לקבל את השירות ישירות מחברת ג’נרל ובכל הקשור לטיפולים הלקוחות זוכים להצעות האטרקטיביות ביותר ביחס למתחרים הרבים הקיימים בשוק.