מחסנים סגורים נועדו להחזקת סחורה על מדפים. אליהם מוכנסים מוצרים וסחורות מקווי  הייצור או סחורות שנשלחו ממפעלים ומספקים שונים. סחורות אלו נועדו ללקוחות שונים והם נמסרים אליהם על פי הזמנות ובמועדים שונים הנקבעים בין שני הצדדים. יש צורך להעמיס את הסחורה על המדפים ולפרוק אותה  ואת העבודה הזאת מבצעות, בין היתר, עגלות שינוע למחסן. הן מותאמות מאוד לפעילות זאת. את העגלות מובילים העובדים אשר גם אחראים על פעולות הרמת והורדת הקלשונים. הכול נעשה באמצעות מנועים חשמליים.

מלגזה אדם הולך

עגלת שינוע זאת בנויה בצורה פשוטה אך מתוחכמת. היא בעלת קלשונים שעליהם ניתן להניח משטחים. שיטת האחסון באמצעות משטחים היא הנוחה ביותר. למפעיל יש זרוע חשמלית וממנה הוא מפעיל את כל הפונקציות השונות על פי הצורך. כך, שכל ההפעלה פשוטה, איננה מאומצת והעובד מסוגל להתמיד בעבודתו שעות ארוכות ללא מאמץ יוצא דופן. הוא אינו מפעיל כוח בסחיבה, בהרמה והכול נעשה באמצעות מערכת בקרה ובצורה חשמלית והידראולית, בשקט רב וללא זיהום. היתרונות הללו חיוניים לאתרים סגורים.

עגלות שינוע למחסן מגיעות במפרטים שונים וביכולות העמסה משתנות. המסיביות בהן מסוגלות להעמיס עד כ-3 טון ולגובה של כמטר ומעט יותר. יש בהן מנגנוני בטיחות למקרים של תקלות והמפעיל עומד בעמדה ממוגנת. תפוקת העבודה הינה גבוהה ומתאימה מאוד למחסנים שבהן התנועה הינה רבה. מרכזים לוגיסטיים שיש בהם עובדים מלקטים, מחסני מפעל שאליו מגיעות משאיות להעמסת לקוחות ואף מחסנים עם שטח קטן נעזרים, בין היתר, בעגלות אלו לפעילותם. ישנו גם ציוד מלגזות שנועדלעזור לתפעול. מומלץ לרכוש עגלות שינוע למחסן אצל משווקים המוכרים ציוד של חברות בינלאומיות הידועות במקומות רבים בעולם. מטבע הדברים, מוצרים אלו הינם בעלי מוניטין. למשווק של חברה כזאת יש מערכת לוגיסטית לתיקונים ולתחזוקה שוטפת.